WRC 8 - Alpine A110 (1973)
Alpine A110 on ensimmäinen auto, joka voitti nykyaikaisen rallin maailmanmestaruussarjan (WRC). Monet huippukuljettajat menestyivät 1970-luvulla tämän Berlinetten ratissa. Alpine A110 on ketterä ja herkkä, siinä on uskomaton pito ja se on erityisen näppärä mutkissa.