WRC 6 FIA World Rally Championship
Radalla ratkaisee auto, rallissa kuljettaja. WRC 6 testaa taitosi: sumua, mutaa, rengasrikkoja, yöajoa, moottorin hajoamisia... sinun on selvittävä niistä kaikista. WRC 6 sisältää kaiken virallisen vuoden 2016 sisällön, kuten Rally Chinan, 11 erikoiskoetta 1:1-mittakaavassa, paikallisen jaetun näytön moninpelin, maailmanlaajuiset leaderboardit ja uusia verkkohaasteita joka viikko, kaikki mukana olevat autot ja radat teräväpiirtotarkkuudella, kaksi uutta tilaa, entistä enemmän mahtavia kuvakulmia ja ilmaisen pääsyn eSport WRC 2017:ään!