Panssarijoukkojen koulutusalueen teillä ajettava Arena Panzerplatte on yksi rallin MM-sarjan ikonisimmista supererikoiskokeista. 1:1-mittakaavassa toteutetusta radasta on tullut myös yksi viime vuosien suosituimmista erikoiskokeista WRC-pelaajien keskuudessa. Renkaiden pito on jatkuvana haasteena säännöllisten pinnanmuutosten takia, ja teitä reunustavien Hinkelstein-betoniesteiden vuoksi kuljettajilla ei ole varaa törmäilyyn.