Olet Ulkopuolinen. Ajattomassa meressä ennen ajelehtineena päädyt kuolevan maailman rannalle. Ahnaasta pimeydestä ilmestyy valkoiseen verhoutunut hahmo: Eksyneiden sielujen paimen, joka antaa sinulle tehtäväksi metsästää vanhan maailman viimeiset Vartijat. Sinun on matkattava laajaan, synkkään maahan tutkimaan muinaisia raunioita, löytämään unohdettuja salaisuuksia ja taistelemaan vaanivia kauhuja vastaan. Varustettuna tavattoman voimallisilla aseilla ja kokoelmalla mahtavia muinaisesineitä kuljet muinaisissa hautaholveissa, uponneissa raunioissa, turmeltuneissa temppeleissä ja ulvovissa metsissä jakamassa kuolemaa vihollisillesi. Älä silti aliarvioi vastustajiasi, sillä he ovat vahvoja niin voimaltaan kuin lukumäärältäänkin. Mielesi on oltava yhtä terävä kuin aseesi, jos aiot selviytyä sinua odottavista vaaroista. WRATHin suonissa virtaa 90-luvun arvostettujen räiskintäpelien DNA. WRATHin maailma sisältää runsaasti mukaansatempaavaa taistelua, monipuolisia ympäristöjä ja kiinnostavaa taustatietoa. Jokainen elementti punoutuu taitavasti yhteen luomaan autenttisen ja lumoavan elämyksen, joka on yhtä ajaton kuin pelit, joista se on inspiraationsa saanut. Kohokohdat: ●Matkaa Eksyneiden sielujen paimenen kanssa halki 3 uniikin keskuksen ja 15 kartan ● Tutki laajaa, pimeyden verhoamaa maailmaa, joka on Quake-skenen pitkäaikaisten veteraanien rakkaudella laatima ●Surmaa 15 erilaista varjoissa vaanivaa vihollista, jotka janoavat vertasi ● Kukista 3 jumalankaltaista vanhan maailman Vartijaa ●Osoita ylivertaisuutesi aggressiivisella taistelun tanssilla käyttäen 10 uniikkia muinaisesinettä ●Käy kukin kenttä läpi tarkkaan, jotta löytäisit salaisuuksia, jotka auttavat sinua selviytymään ●Uppoudu piinaavaan musiikkiin, joka on syntynyt Andrew Hulshultin (Quake Champions, Dusk, Amid Evil ja DOOM Eternal: The Ancient Gods Part One) kieroutuneesta mielestä.