World War Z – Marseille Episode DLC
Ranskan Rivieraa kohti kulkeva jättiparvi on suurempi kuin koskaan aiemmin. Kukaan ei ole turvassa – eivät edes ne selviytyjät, jotka ovat hakeutuneet suojaan rannikon muinaislinnoituksiin. Yksi toisensa jälkeen he kaatuvat. Marseillesissa sijaitsevassa Saint-Nicolasin linnoituksessa odottavat selvitytyjät saattavat olla koko alueen viimeinen toivo.