World of Warships: Legends—Venäläinen tsaari
Älä jätä käyttämättä mahdollisuutta hankkia eeppistä Imperator Nikolai I laivaa reilujen kaupanpäällisten kera. Tämän neljän tornin 12 tehokkaalla 305 mm tykillä varustetun venäläisen tsaarin edessä ei moni kestä. Tässä paketissa: - tason IV taistelulaiva Imperator Nikolai I - Nikolai I -lippu - 5x Voitto -naamioväri - 3 päivää premium-tiliä - 5x kunkin typpistä harvinaista boosteria (yhteensä 25) - 37 000 komentajakokemusta Mikäli sinulla on jo Nikolai I, saat hyvityksenä 9 375 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.