Valmistaudu tällä paketilla taisteluun halki maiden ja merien. Se sisältää valikoiman herkkuja sekä World of Warships: Legendsiin että World of Tanks Modern Armoriin! World of Warships: Legendsin sisältö: - ranskalainen tason II premium-hävittäjä En. Gabolde - 12x "Santa in Red" -naamioväriä - 12x harvinaista komentajakokemusboosteria World of Tanks Modern Armorin sisältö: - brittien tason V raskas Excelsior premium-vaunu - 3x "Happy Tanksmas" -kirjoitusta - 3x "Snowflake" -tunnusta Mikäli sinulla on jo En. Gabolde satamassasi, saat hyvityksenä 1 500 000 krediittiä. Omistatko jo Excelsior vaunun? Ei hätää – saat hyvityksenä 600 000 hopeaa. Huomioi, että World of Warships: Legendsin laivoja voi käyttää vain sillä alustalla, jolla tämä osto on tehty. Boosterit ja naamiovärit tulevat näkyville vasta, kun tili saavuttaa pelissä tietyn tason. Kaikkien World of Tanks Modern Armorin premium-vaunujen kanssa saat niille oman tallipaikan sekä lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia. Voit hankkia tämän DLC:n vain kerran.