World of Warships: Legends — Torpedomestari
Ota Smith komentoosi ja opettele torpedojen käytön mestariksi juhlistaaksesi Legendsin kolmivuotista taivalta. Sen mukana saat nipun pelinsisäisiä hyödykkeitä, joiden turvin taisteluistasi tulee juuri niin siistejä kuin ikinä mahdollista. Paketti sisältää: Amerikkalainen tason II hävittäjä Smith 3 päivää premium-tiliä 12x Type 1 naamioväri 12x Type 2 naamioväri 15x yleinen taisteluboosteri 15x yleinen globaalin kokemuksen boosteri 15x yleinen laivakokemusboosteri 15x yleinen krediittiboosteri 15 x yleinen komentajakokemusboosteri 37 000 komentajakokemusta Mikäli sinulla on jo Smith satamassasi, saat hyvityksenä 1 500 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.