World of Warships: Legends – Torpedo-spesialisti
T-61 on tason V hävittäjä, joka kykenee lähes mihin hyvänsä! Sekä sen torpedot että tykit lataavat nopeasti ja se on ketterä laiva! Kun kaikki ominaisuudet ovat kultaa, sopii T-61 tilanteeseen kuin tilanteeseen! Mukana tulee: - T-61 - 3 päivää premium-tiliä - 10x yleistä boosteria jokaista tyyppiä (yhteensä 50) - BONUS: 10x Type 5 -naamioväriä - 37 000 komentajakokemusta Mikäli sinulla on jo T-61 kokoelmassasi, saat hyvityksenä 15 000 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.