World of Warships: Legends - taskukokoinen taistelulaiva
Pahamaineinen Saksan laivaston ""taskukokoinen taistelulaiva"", Graf Spee! Tällä risteilijällä on kuusi 283 mm tykkiä ja kahdet neliputkiset torpedolaukaisimet, joten vahingon tekemiseen sillä on kaikki eväät. Saat Graf Speen, viikon premium-aikaa, naamiovärejä, dublooneja, komentajakokemusta ja komentajakokemusboostereita! Tämä paketti sisältää: - tason 5 Graf Spee laiva - 7 päivää premiumia - 10 Type 1 -naamioväriä - 300 dubloonia - 37 000 pistettä komentajakokemusta - Bonus: 10 harvinaista komentajakokemusboosteria Mikäli sinulla on jo Graf Spee kokoelmassasi, saat hyvityksenä 15 000 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.