World of Warships: Legends — Lend-Lease ryöväri
Yhdysvaltain laivaston hävittäjä brittiväreissä! Käsittämätöntä! Campbeltown on mielenkiintoinen hävittäjä, jolla on yllättävän tehokas torpedoaseistus - älä aliarvioi sitä. Tämä paketti sisältää: - tason 2 Campbeltown laivan - 3 päivää premium-tiliä - 37 000 miehistökokemusta Tässä paketissa saat bonuksena 10 halloween-naamioväriä! Mikäli sinulla on jo Campbeltown, saat seuraavanlaisen hyvityksen: 1 500 000 krediittiä Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.