World of Warships: Legends — Iwaki Typhoon
Pääset matkasi alkuun japanilaisella risteilijä Iwakilla! Se on nopea ja sillä on tehokkaat tykit tarjoamaan todellista tulivoimaa missä hyvänsä sitä valtamerillä tarvitaankaan! Iwakin mukana saat 3 päivää premium-tiliä ja jonkin verran komentaja-kokemusta. Näillä pääset täydellisesti alkuun japanilaisten risteilijöiden parissa! Mikäli sinulla on jo Iwaki kokoelmassasi, saat hyvityksenä 5 625 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.