World of Warships: Legends – Italialainen syksy
Hanki erityinen uusi italialainen hävittäjä yhdessä teemaan sopivien naamiovärien ja komentajan edistymistarvikkeiden kanssa! Paketti sisältää: Italialainen tason II premium-hävittäjä Curtatone 1x tunnus 3x ylennyskäsky 3x "Regia Marina" -naamioväri Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Lisäksi osa sisällöstä (mm. laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat) voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty. Voit hankkia tämän DLC:n vain kerran.