Tämä on uskomaton tilaisuus yhdistää meri- ja maasodankäyntiä. Tämä lajitelma on parannus arsenaaliisi niin maalla kuin merellä! Tämä paketti sisältää: World of Tanks: Modern Armorin sisältö: Saksalainen tason II Pz.Kpfw. 38H 735 (F) kevyt vaunu 1 päivä premium-tiliä x1,25 hopeaboostereita (3) World of Warships: Legendsin sisältö: Amerikkalainen tason II premium-risteilijä Charleston 1 päivä premium-tiliä Harvinaisia krediittiboostereita (5)