Wargaming.netToiminta ja seikkailu
Purjehdi kohti uusia horisontteja brittien tason VII premium-risteilijä Plymouthilla ja varusta itsesi tarpeellisilla pelitarvikkeilla. Paketti sisältää: - Brittien tason VII premium-risteilijä Plymouth - 7 päivää premium-tiliä - 12x "Union Jack" -naamioväriä - 12x harvinaista taisteluboosteria - 12x harvinaista globaalin kokemuksen boosteria - 12x harvinaista laivakokemusboosteria - 12x harvinaista krediittiboosteria - 12x harvinaista komentajakokemusboosteria Mikäli sinulla on jo Plymouth kokoelmassasi, saat hyvityksenä 26 250 000 krediittiä. Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Huomioi myös, että osa sisällöstä (mm. laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat) voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.