World of Warships: Legends — Crème de la Crème
Tutustu Ranskan laivastoon korkeimman omakätisesti. Dunkerque on valmiina palvelukseesi. Paketti sisältää: Ranskalainen tason V premium-taistelulaiva Dunkerque 5 päivää premium-tiliä 12x "Metsästäjä" -naamioväri 12x "Type 2" -naamioväri 15x harvinainen krediittiboosteri 15x harvinainen komentajakokemusboosteri 37 000 komentajakokemusta Mikäli sinulla on jo Dunkerque kokoelmassasi, saat hyvityksenä 15 000 000 krediittiä. Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.