Valmistaudu tuleviin taisteluihin japanilaisella tason V premium-taistelulaiva Hyūgalla sekä valikoimalla pelinsisäisiä tarpeita. Paketti sisältää: - Japanilainen tason V premium-taistelulaiva Hyūga - 12x "Imperial Japanese Navy" -naamioväriä - 10 000 globaalia kokemusta - 500 000 krediittiä - 5x harvinaista taisteluboosteria - 5x harvinaista globaalin kokemuksen boosteria - 5x harvinaista laivakokemusboosteria - 5x harvinaista krediittiboosteria - 5x harvinaista komentajakokemusboosteria Mikäli sinulla on jo Hyūga satamassasi, saat hyvityksenä 15 000 000 krediittiä. Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Huomioi myös, että osa sisällöstä (mm. laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat) voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty. Voit hankkia tämän DLC:n vain kerran.