World of Warhisps: Legends — Raskassarjalainen
Lähde purjehtimaan suurella saksalaishävittäjällä, jonka aseistus puree paljon muita hävittäjiä kovempaa! Z-39 hävittäjän aseistus koostuu raskaista risteilijöiden tykeistä sekä torpedoista, minkä lisäksi sillä on reilusti kestopisteitä lähitaisteluun valtamerillä! Tämä paketti sisältää: - Tason VI hävittäjä Z-39 - 5x ylennyskäsky - 15x harvinainen taisteluboosteri - Bonus: 37 0000 komentajakokemusta Mikäli sinulla on jo Z-39, saat seuraavanlaisen hyvityksen: 8 750 000 krediittiä Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.