World of Warhips: Legends – Muinainen mestari
Frankkien kuningas ja Egyptin symboli yhdistettynä laivastotyyliin. Valmistele laivasi kapteeni, sillä horisontin takana odottaa tuntematon vihollinen… - Tason VI premium-risteilijä Charlemagne - "Skarabi" halloween-ulkoasu Charlemagnelle - 7 päivää premium-tiliä - 10x "Ruostekippo" -naamioväri Mikäli sinulla on jo Charlemagne tai "Skarabi" -ulkoasu, saat hyvityksenä: Charlemagne: 18 750 000 krediittiä Skarabi: 3 250 000 krediittiä Huomio: Osa sisällöstä, kuten boosterit, komentajakokemus, naamiovärit yms. tulee näkyville vasta, kun tili saavuttaa tietyn tason pelissä. Osa sisällöstä, kuten laivat, pysyvät naamiovärit, kontit ja liput sekä hihamerkit ja jalustat, voidaan käyttää vain alustalla, jolla osto on tehty.