World of Tanks - Vauhdikkaampi lähtö
Kiidä taistelukentällä yhdellä pelin harvinaisimmista toisen maailmansodan aloitusvaunuista! MTLS-1G14 vaunulta löytyy tykki uskomattomalla alakorolla ja vikkelällä automaattilataajalla, joten vihollisillesi ei jää aikaa eikä paikkaa piilotella. Nappaa se yhdessä premium-tilin ja boostereiden kanssa Vauhdikkaampi lähtö -paketista ja katso, kuinka sotilasurasi lähtee nousukiitoon! Tämä World of Tanks Modern Armorin DLC sisältää: - Amerikkalainen tason IV MTLS-1G14 kevyt vaunu - 3 päivää premium-tiliä - x2 vaunukokemusboosteri (6) - x4 komentajakokemusboosteri (6) - x1,25 hopeaboosteri (6) HUOMIO: Kaikkien premium-vaunujen mukana saat oman tallipaikan ja lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia.