World of Tanks - Suuremmat tuotot
Mitä enemmän ansaitset taistelusta, sitä valmiimpi olet aina seuraavaan taisteluun. Suuremmat tuotot -paketin premium-tili ja boosterit valmistavat sinut mihin hyvänsä haasteeseen! Tämä World of Tanks Modern Armorin DLC sisältää: - 3 päivää premium-tiliä - x4 vaunukokemusboosteri (10) - x4 komentajakokemusboosteri (10) - x1,25 hopeaboosteri (10)