World of Tanks - Sotavoimaa
Pidä asemasi ja anna takaisin Centennial Chieftain/T95 '59 vaunulla! Tämä moneen taipuva kylmän sodan voimanpesä löytyy Sotavoimaa -paketista. Sen mukana saat lajitelman laadukkaita boostereita kasvattamaan tuottajasi taisteluista. Tämä World of Tanks Modern Armorin DLC sisältää: - Centennial Chieftain/T95 '59 sodanjälkeisen aikakauden (aikakausi 1) länsiliittouman raskas vaunu - x8 komentajakokemusboosteri (10) - x4 vaunukokemusboosteri (10) - x1,5 hopeaboosteri (10) HUOMIO: Kaikkien premium-vaunujen mukana saat oman tallipaikan ja lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia.