Wargaming.netAmmuntapelit
Älä jätä väliin tilaisuutta varustautua taistoon sekä maalla että merellä! Tämä erikoislajitelma tuo sinulle uuden vaunun ja laivan sekä lisää hyödykkeitä sekä World of Tanks Modern Armoriin että World of Warships: Legendsiin. World of Tanks Modern Armorin sisältö: - neuvostoliitttolainen tason V raskas Churchill III premium-vaunu - 3x "Tankmas Bear" -tunnusta - 3x "Snowball Turret" -tunnusta World of Warships: Legendsin sisältö: - amerikkalainen tason II premium-hävittäjä Sampson - 12x "Santa in Blue" -naamioväriä - 12x harvinaista komentajakokemusboosteria Mikäli sinulla on jo Sampson satamassasi, saat hyvityksenä 1 500 000 krediittiä. Omistatko jo Churchill III vaunun? Ei hätää – saat hyvityksenä 600 000 hopeaa. Huomioi, että World of Warships: Legendsin laivoja voi käyttää vain sillä alustalla, jolla tämä osto on tehty. Boosterit ja naamiovärit tulevat näkyville vasta, kun tili saavuttaa pelissä tietyn tason. Kaikkien World of Tanks Modern Armorin premium-vaunujen kanssa saat niille oman tallipaikan sekä lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia. Voit hankkia tämän DLC:n vain kerran.