World of Tanks - Lentävä lähtö
Se ampuu nopeasti ja liikkuu nopeasti. Jos hädin tuskin maltat odottaa taisteluun hyppäämistä, kannattaa ottaa BT-SV komentoosi! Tämä harvinainen toisen maailmansodan kevyt vaunu sopii loistavasti aktiivisen tiedustelijan pelityylin opetteluun. Saat sen Lentävä lähtö -paketista ja saat myös premium-tiliä tuomaan reilummat ansiot taisteluista sekä hopeaa auttamaan kulutustarvikkeiden, ammusten ja muun kanssa. Tämä World of Tanks Modern Armorin DLC sisältää: - Neuvostoliittolainen tason III BT-SV kevyt vaunu - 3 päivää premium-tiliä - 100 000 hopeaa HUOMIO: Kaikkien premium-vaunujen mukana saat oman tallipaikan ja lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia.