iRacing.com Motorsport Simulations, LLCAjo- ja lentopelit
World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Ultimate Edition includes World of Outlaws: Dirt Racing, all 2022 Season Pass DLC, and the 2023 Season Update. The Official Game of The World of Outlaws, built in collaboration with iRacing! Race in the premier World of Outlaws Sprint Car and Late Model Series, as well as 9 additional series including the all new Xtreme Outlaw Midget Series Presented by Toyota, UMP Modifieds, and Big Block Modifieds. Upgrade your cars, build your team, and expand your facilities to stay competitive with the best of the best on your way to becoming a World of Outlaws Champion in Career Mode! Then, prove you're Outlaw Tough when you take on up to 25 other racers in Online Multiplayer! With over 40 total tracks to race, including 19 licensed venues, there's something for every dirt racing fan! The original World of Outlaws: Dirt Racing core game includes 6 different dirt series including Sprint Cars, Late Models, and Street Stock cars. Over 40 tracks to choose from, including 13 licensed venues across 5 different modes of play (Career Mode, 25 Player Multiplayer, Championship Season, Split Screen, and Quick Race). The World of Outlaws: Dirt Racing 2022 Season Pass adds 2 new series (Big Block Modifieds and UMP Modifieds), as well as 3 additional licensed tracks. The World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Season Update adds an additional 3 new licensed tracks, the Xtreme Outlaw Midget Series presented by Toyota, a comprehensive roster update that includes new drivers and paint schemes for the World of Outlaws NOS Energy Sprint Cars and Case Construction Late Models, and new helmet tear-offs for additional realism.