Wonder Boy: The Dragon's Trap
Kulttiklassikko tekee paluun kauniilla, käsin piirretyillä animaatioilla ja uudella musiikkimaisemalla paranneltuna, tarjoten ainutlaatuisen yhdistelmän tutkimista, toimintaa ja seikkailua! Meka-Dragon muutti sinut kirouksella liskoihmishirviöksi, ja tehtäväsi on etsiä parannuskeino! Voit palautua ihmiseksi vain jos löydät kirouksia poistavan Salamanteriristin... Tutki suuria, toisiinsa liittyviä paikkoja, joissa elää äreitä hirviöitä ja eksoottisia lohikäärmeitä! Kun surmaat lohikäärmeitä, kirous vahvistuu ja muuttaa sinut erilaisiksi eläimiksi... Pelaa klassista Hu-Man-hahmoa, tai kauan odotettua Hu-Girliä! Voit pelata myös Lizard-Manina, Mouse-Manina, Piranha-Manina, Lion-Manina ja Hawk-Manina! Tutki Monster Landin salaisuuksia eri hahmojen ainutlaatuisia ominaisuuksia käyttäen! Voit vaihtaa nykyaikaisesta 8-bittiseen grafiikkaan ja ääniin milloin vain, jopa kesken pelin! Kolme eri vaikeustasoa, jotka sopivat rentoon pelailuun ja kokeneille pelaajillekin, ystäville ja perheenjäsenille.