Sisältää 500 Gold Bar -kultaharkkoa, pelin sisäistä valuuttaa, jolla voi hankkia uusia voimahaarniskoita ja aseolemuksia joiden avulla pystyt raivaamaan tiesi natsien miehittämän Pariisin halki ystäviesi kanssa.