Wolfenstein II: The Freedom Chronicles - Episode 0
Ennakkotilaa ja saat Vapauden kronikat: Episodi nollan! Episodi nollassa amerikkalaiset sankarit, Joseph Stallion, Jessica Valiant ja Gerald Wilkins, taistelevat vapauden puolesta ja natsihirmuvaltaa vastaan Yhdysvaltain maaperällä! Käytä sankareiden ainutlaatuisia kykyjä ja asearsenaalia räjäyttäessäsi tiesi läpi natsirivien tässä ensimmäisessä lisäsisältötehtävässä.