Wolcen: Lords of Mayhem
3. syyskuuta 2024 alkaen moninpeli lopetetaan. Peli on edelleen saatavilla yksinpelitilassa. Tutustu kauniiseen toimintaroolipeliin, joka sijoittuu synkän fantasian universumiin. Lähde eeppiselle seikkailulle dramaattisessa tarinakampanjassa ja testaa taitosi pelin valtavassa ja dynaamisessa lopussa. Hallitse ainutlaatuiset taistelujärjestelmät, väistömekaniikat ja erittäin muokattavat kyvyt ilman luokkarajoituksia. Olet yksi kolmesta Children of Heimlockista. Pahamaineinen Grand Inquisitor Heimlock pelasti sinut lapsena, ja hänen holhouksessaan sinusta on kasvanut Republican Army of the Purifiersin ylpeä jäsen: täydellinen sotilas, jonka tarkoituksena on puhdistaa kaikki yliluonnollinen ja rienaava. Olet ottosisarustesi kanssa lähdössä matkalle, joka haastaa kaiken, minkä tiedät... Wolcen: Lords of Mayhem -pelin ominaisuudet: ● Vapaa hahmonkehitys. Wolcen ei sisällä luokkarajoitteita: varusta mikä tahansa ase- tai haarniskatyyppi ja pelaa täysin haluamallasi tavalla. Käytä ja muokkaa voimakkaita taitoja muokkaimilla, jotka tarjoavat etuja, lisäävät käyttötarkoituksia tai muuttavat taitomekaniikan täysin. Tutustu 21 kiertävään alaluokkaan ainutlaatuisella passiivisten Gate of Fates -kykyjen järjestelmällä. Avaa entistä enemmän mahdollisuuksia harvinaisilla Unique-esineillä. ● Dynaamisen iskevä taistelu ilmoitettavilla hyökkäyksillä, aktiivisella väistöllä ja erityisellä resurssijärjestelmällä. Käännä taistelun kulku muuntautumalla yhdeksi neljästä Aspects of Apocalypsesta, joista jokaisella on ainutlaatuiset taitonsa. ● Dynaaminen äänimaailma auttaa tuntemaan hyökkäysten tehon ja voiman. ● Päästä tyylitajusi valloilleen suurella ulkoasuesineiden kattauksella, joita voi muokata monilla eri värjäysaineilla. ● Eeppinen ja täysin puhuttu kampanja. Pelaa kattavaa tarinaa, joka on käänteitä täynnä. Sukella käsin luotuihin ympäristöihin. Kohtaa tappavia vihollislaumoja ja käsittämättömiä kauhuja. ● Kattava loppupeli. Kehitä Stormfallin kaupunkivaltiota, kohtaa loputtomasti toistettavia haasteita ja hanki voimakkaita esineitä.