Wobbledogs Console Edition
Wobbledogs on 3D-lemmikkisimulaatio, jossa kasvatetaan ikioma lauma nopeasti mutatoituvia koiria – ja eläimet on simuloitu aina sisuskaluja myöten! Rento hiekkalaatikkopeli kaikenikäisille, jotka haluavat hoitaa omia virtuaalilemmikkejään yllättävässä, ainutkertaisessa ja stressittömässä ympäristössä. Koirat ovat aluksi suhteellisen tavallisia, mutta pelin edetessä ja koirien kehityslinjojen avautuessa eläimet mutatoituvat ja alkavat käyttäytyä oudoilla tavalla. Koirien kehot ovat hyvin vaihtelevia, ja niitä säätelee simuloitu genetiikkajärjestelmä. Kun koirat ikääntyvät, ne siirtyvät ajoittain kotelovaiheeseen ja mutatoituvat fyysisesti. Niiden syömät ruoat täyttävät niiden vatsan erilaisilla kasvistoilla. Kasvistot vaikuttavat koirien mutaatioihin, joten voit säädellä ja muokata niitä sekä toteuttaa omat unelmasi (epä)täydellisistä karvakamuista! Koiratkin tarvitsevat kodin, ja on sinun vastuullasi luoda houkutteleva ympäristö, jossa ne voivat kukoistaa. Pelin edetessä käyttöösi avautuu yhä enemmän esineitä ja koristeita. Yhdistele huoneita ja koristele ne juuri haluamallasi tavalla – anna koirillesi rentouttava nukkumispaikka, rakenna sokkelo tai istuta vaikka puutarha. Pelissä ei ole ennalta määrättyjä tavoitteita, joten voit keskittyä mihin osa-alueeseen hyvänsä! Pelin koirat on simuloitu fyysisesti, joten lähes kaikki niiden toimet ovat tavallaan ainutlaatuisia. Kaksi koiraa, joiden ruumiit rakentuvat eri tavoin, kokevat maailmankin eri tavoilla. Koirilla on myös yksilöllisiä luonteenpiirteitä, jotka vaikuttavat niiden käytökseen sekä siihen, miten ne toimivat muiden koirien ja esineiden kanssa. Wobbledogs on tarkoitettu nautinnolliseksi kokemukseksi ihan vain passiivisesti seurattuna, mutta lisäksi on palkitsevaa toimia suoraan koirien kanssa – voit vaikkapa silittää koiria (jolloin niiden stressi vähenee), heitellä pentuja ympäriinsä, niin että ne kellahtelevat tarhassa ympäriinsä, tai auttaa erityisen tiukkaan koloon kiemurrelleen koiran vapaaksi. Nämä koirat yrittävät parhaansa, mutta joskus ne tarvitsevat pikkuisen apua!