WO4U: Weapon `Feline Paws`
Gaialle lisätään uusi ase. Nauti uudesta taistelukokemuksesta! ■Sisältö Weapon "Feline Paws". ■Käyttöohjeet Voit vaihtaa asetta leirissä valitsemalla Weapons ja sitten Equip Weapons. Tämä sisältö on käyttökelpoinen vain WARRIORS OROCHI 4 Ultimatessa, eikä sitä voi käyttää WARRIORS OROCHI 4 -peruspelissä.