WO4U: Bonus Costume for Ryu Hayabusa
Ryu Hayabusalle lisätään bonusasu. Nauti uudesta taistelukokemuksesta! ■Sisältö Bonus Costume for "Ryu Hayabusa" ■Käyttöohjeet Voit vaihtaa asua leirissä valitsemalla Party ja sitten Select Costume. Tämä sisältö on käyttökelpoinen vain WARRIORS OROCHI 4 Ultimatessa, eikä sitä voi käyttää WARRIORS OROCHI 4 -peruspelissä.