Witchdoctor Alpha Overlord -sarja
Sisältää viisi kosmeettista tuotetta, kuten Support-tyypin Witchdoctor Alpha -ulkoasun liittolaisten avustamiseen hyökkäys- ja puolustussäteillä. Yliherra, muinaista maailmaa hallinnut muumioitu monarkki! Pelasta liittolaiset kuolon korvista varustamalla itsesi näillä tuotteilla! Sisältö: Witchdoctor Alpha Overlord -sarja - Overlord (Witchdoctor: eksopuvun ulkoasu) - Ritual Icon (tarra) - Upstream (emote) - The doc is in! (leima) - Pendant of Power (riipus) Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet saattavat olla ostettavissa sekä erikseen että osana sarjaa. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. Ulkoasut, tarrat ja riipukset ovat kosmeettisia tuotteita, jotka muuttavat vain eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Emotet ja leimat ovat tuotteita, joilla voi mukauttaa pelinsisäistä viestintäpyörää (Comm Wheel). Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.