Wings of Bluestar
Suojele avaruutta viimeiseltä vihollisaallolta, joka koostuu ihmiskunnan entisistä liittolaisista! Ota räjähtävä lähtö tarinapainotteiseen ammuskeluun jollaista ei ole ennen nähty! Kun ihmiskunta joutuu kasvokkain salaperäisen tekoälyn kanssa, alkavat lentäjä-harjoittelija Aya ja veteraani-ässä Zarak tutkivat vapaaseen avaruuteen kohdistuvaa uhkaa. Matkan varrella nämä rauhan puolustajat joutuvat kohtaamaan oman menneisyyteensä ja oppivat lisää itsestään ennen kuin totuus vihollisten takana selviää. Peli yhdistää perinteisen, sivuttaisvieritettävän pelihalliräiskinnän HD-laatuisiin grafiikkoihin. Wings of Bluestar tuntuu sekä tutulle että modernille, helposti lähestyttävälle mutta samalla haastavalle. Kiivaan luotihelvetin läpi pääset valitsemalla omaan pelityyliisi sopivan aluksen ja asepäivitykset. Pelin tarina aukeaa dialogivalintojen kautta ja molempien pelattavien hahmojen tarinoissa on useita erilaisia loppuja. Pelikokemuksen monipuolistamiseksi Wings of Bluestar sisältää myös treenaus- ja Boss Rush -pelitilat sekä kaupan, jossa pelin palkintoja voi avata.