CodemastersAjo- ja lentopelit
Sisältää kaiken sisällön DiRT Rally 2.0:n kausilta 3 ja 4 sekä Colin McRae: FLAT OUT -paketin. Lisää 6 haastavaa sijaintia, mukaan lukien Suomen Jämsän ralliin ja Abu Dhabin Yas Marina Circuitin rallicrossiin. Lisää 15 ikonista ralli- ja rallicross-autoa autotalliisi, mukaan lukien Ford Focus RS Rally 2001:n ja voittoisan Peugeot 208 WRX:n.