Wild-yhteensopivuus
"Wild-asujen" katalogitiedot. Tämän avulla näet vastustajiesi käyttämät "Wild-asut".*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.*Tämän latauksen avulla voit vain nähdä asut, et käyttää niitä.