Wild-täyspaketti
Vaihtoehtoasujen kokoelmapaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Uusia villejä asuja kaikille 44 hahmolle. Käytä näytä uusia asuja ja voita vastustajasi tyylillä!*Tämä sisältö on yhteensopivaa vain Ultra Street Fighter IV -pelin kanssa. Ei toimi muissa peleissä.