Who Wants To Be A Millionaire? - Tintin DLC Pack
Tässä ladattavassa paketissa on noin 150 lisäkysymystä seuraavasta aiheesta: Tintin Haasta itsesi ja ystäväsi tällä upouudella teemalla!