West of Dead: Path of the Crow Edition
Purgatory, Wyoming, 1888. Ruudinsavun ja pimeyden, synnin ja kadotuksen sekä wendigojen ja noitien kaupunki. Muuttuva ja kaoottinen maailma, joka koostuu sen läpikulkevien sielujen muistoista, kulttuureista ja uskomuksista. Kun kuollut mies herää muistaen vain mustiin pukeutuneen hahmon, hän käynnistää tapahtumien ketjun, jolla on aidosti myyttisiä vaikutuksia. Astu kuolleen William Masonin (Ron Pearlmanin ääninäyttelemä) saappaisiin ja sukella Purgatoryn synkkään ja armottomaan maailmaan tässä kiihkeässä suojaräiskinnässä, joka yhdistää kahden sauvan sulavaa ohjausta ja taktista suojan käyttöä. Pistä taitosi testiin. Hyppää suojaan yrittäessäsi räiskiä vihollisia tuntemattomilla, proseduraalisesti luoduilla metsästysmailla. Villi länsi ei ole koskaan ollut yhtä synkkä. Path of the Crow Deluxe Editionin mukana tulee: Crow-apuolento, sankarimme ystävä. Varis pysyy rinnallasi synkimpien polkujen läpi. Uusi Battlefield-kenttä. Mädän sekä rappion tuhoama maa on täällä räjähdysten rikkoma ja polttama, kun hyökkäyskäskyt raikuvat usvassa. Tämä kenttä on malliesimerkki sodasta, ja sinä pääset taistelemaan sen lävitse. Uusi Captain-vihollinen on pelottava vastustaja, joka on sodanhimon hullaannuttama. Hänellä on aseenaan kanuuna ja sapeli, joten hän on vaarallinen sekä läheltä että kaukaa. Uusi Mortar-ase on hankittu Battlefield-kentältä, ja se kauhistuttaa kaikki suojan takana piileskelevät.