Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Champion of Gaia
Champion of Gaia -version sisältö: - Pelin perusversio - 3 asua Cahalille - 4 erikoisturkkia sudelle ja ihmissudelle - Taistelussa auttava luonnonhenki - Ainutlaatuinen lopetusliike Olet Cahal, voimakas Garou, joka on valinnut vapaaehtoisen karkotuksen menetettyään tuhoisan raivonsa hallinnan. Pelastusta etsivällä ja verta janoavalla Cahalilla on tärkeä rooli suuressa sodassa, jonka osapuolia ovat Garout sekä vaikutusvaltainen Endron-öljy-yhtiö, joka palvelee planeettaa hävittävää Wyrmiä. Hän pystyy muuttumaan sudeksi ja valtavaksi Crinos-pedoksi. Jokaisella olomuodolla on hyvät puolensa: sutena Cahal voi hiipiä huomaamattomana, ihmisenä hän voi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa ja ihmissutena hän voi päästää raivonsa valloilleen ja repiä vihollisena kappaleiksi.