Weapon skins - Unicamo & Death Pool
Hanki rajoitettuja aseolemuksia ja laajenna aseiden muokkausta entisestään. Ainutkertaisia olemuksia voi käyttää kaikissa tarkkuuskivääreissä yksin- ja moninpelitiloissa. Nosta tarkka-ampumiskokemuksesi uusiin korkeuksiin. Tämä DLC sisältää rajoitettuja aseolemuksia: Unicamo ja Death Pool.