Weapon skins - Grass Wave & Copperhead Snake
Hanki rajoitettuja aseolemuksia ja laajenna aseiden muokkausta entisestään. Ainutkertaisia olemuksia voi käyttää kaikissa tarkkuuskivääreissä yksin- ja moninpelitiloissa. Nosta tarkka-ampumiskokemuksesi uusiin korkeuksiin. Tämä DLC sisältää rajoitettuja aseolemuksia: Grass Wave ja Copperhead Snake.