Weapon "Halloween"
Lisää Equipment Supply Station -varikon valikoimaan uuden miekan, scabbard-huotran ja ODM gear -taisteluvaljaat. Lisää taistelukentälle uutta väriä käyttämällä uutta, halloween-aiheista asetta. *Kattava Weapon All Set -asekokoelma, joka sisältää kaikki neljä asepakettia, julkaistaan erikoishintaan joulukuussa.