Weapon All Set
Lisää Equipment Supply Station -varikon valikoimaan 4 uutta miekkaa, scabbard-huotraa ja ODM gear -taisteluvaljasta. Lisää taistelukentälle uutta väriä käyttämällä aseita, joiden innoittajia ovat uusivuosi, kesäjuhla, halloween ja joulu.