We Were Here Expeditions: The FriendShip
Selviätkö ystäväsi kanssa haasteesta yhdessä? Sopii yrittää! Tämä uusi tavallista pienikokoisempi itsenäinen We Were Here -kokemus panee ystävyytenne todeliseen testiin. Saatte tilaisuuden todistaa ystävyytenne kestävyyden tarttumalla monenlaisiin hämmentäviin haasteisiin. Tärkeintä on kommunikointi, yhteistyö... ja luottamus. Puhukaa, tehkää yhteistyötä ja ennen kaikkea uskokaa toisiinne. Olette kahdestaan merellä, ja lähdette selvittämään, mistä saamanne hätäviesti tuli. Päädyttekin autiolle saarelle, josta löydätte hylätyn huvipuiston ja sen salaperäisen venelaitteen. Koette unohtumattoman matkan täynnä pulmia, joiden ratkaisemiseen tarvitaan teitä molempia. Ystävyytenne tila vaikuttaa suoraan aluksenne tilaan! Muista, että kyseessä on todellinen testi, ja saatte arvosanan pulmien ratkaisemisesta! Kestääkö ystävyytenne ikuisesti? Vai uppoaako laivanne meren pohjaan? HUOMAA: Tämä on kokonaan yhteistyössä pelattava peli. Molemmilla pelaajilla on oltava yhteensopiva mikrofoni ja internetyhteys.