We Love Katamari REROLL+ Royal Reverie - Little Prince Costume
Little Prince -asu, jota Prince- tai Cousins-hahmot voivat käyttää. * Asun voi vaihtaa menemällä kohtaan Menu (Valikko) > Presents (Lahjat).