Way of the Hunter - Steyr Arms Pack
Steyr Arms -paketti esittelee neljä uutta metsästyskivääriä Way of the Hunter -peliin, mukaan lukien vasta julkistetun vuoristossa käytettävän Steyr-Gams-metsästyskiväärin, jonka löytää vain Way of the Hunter -pelistä, ennen kuin sitä saa edes kaupasta. Steyr Arms on valmistuksen ammattilainen, ja jokainen metsästyskivääri on yhdistelmä huippuluokan materiaaleja ja loistavaa suunnittelua. He ovat vuodesta 1864 lähtien olleet legendoja alallaan keskittyen laatuun, luotettavuuteen ja tarkkuuteen. Steyr Arms Pack sisältää seuraavat kiväärit: Steyr-Gams Steyr-Gams on täydellinen kivääri vuoristometsästykseen. Se sisältää optimoidun Scout-piipun ja integroidun Picatinny-kiskon optiikan tarkkaa kiinnitystä varten. Hiilikuitutukin ja huipputeknologisen 3D-tulostuksen yhdistelmä luo ultrakeveän kiväärin, joka tarjoaa huippuluokan laatua ja tarkkuutta. Steyr SSG M1 Keskikokoiselle suurriistalle tarkoitettu SSG M1 -kivääri täyttää vaativimmankin tehtävän tarpeet. Tarkkuuteen ja luotettavuuteen perustuva kivääri sisältää myös uuden monitoimirungon, jota ei löydä muista kivääreistä. Steyr Mannlicher CL II Fullstock Todella luotettava, äärimmäisen tarkka ja helppokäyttöinen Steyr Mannlicher CL II on yksi parhaimmista vaihtoehdoista, mitä tulee suurimman ja vaarallisimman riistan metsästykseen. Steyr Monobloc ARMAD Green-Brown Armeijan standardeja vastaava ja täysin metallista valmistettu ase on todella vankkaa tekoa. Uusi ”yhden kappaleen” rakenne – piippu ja lukkorunko on valmistettu samasta kappaleesta, mikä mahdollistaa verrattoman tarkkuuden. Todella ergonominen tukki useilla innovatiivisilla muokkausominaisuuksilla. Tämä rajoitettu versio käyttää huippuluokan ARMAD-terästä ja sisältää vihreänruskean pinnoitteen.