Way of the Hunter: Outfits Pack
Outfits Pack sisältää yhden alkuperäisen asun kullekin hahmolle – River, April, Wallace, Jackie ja Malachi. Käytettävissä Free Hunt- ja moninpelitilassa. River Know Vietettyään monta metsästysreissua Wallacelta perityissä vaatteissa River päätti vaihtaa mukavampaan ja kestävämpään asuun. Hänen uusi tyylinsä sisältää isänmaallisilla symboleilla koristellun kevyen lippiksen, peuranmetsästäjän oranssinvärisen ulkoilutakin sekä uudet vaelluskengät ja kätevät housut, jotka kestävät eivätkä repeä helposti. Jackie Mackovich Tyylikkäässä tweed-kankaisessa ratsastustakissa, puuvillapaidassa ja sulkakoristeisessa lierihatussa Jackie saattaa muistuttaa brittiläistä hienostorouvaa, mutta kaikki hänen vaatteensa ovat erittäin käytännöllisiä, mukaan lukien hänen vedenpitävät polvihousunsa ja kumiset metsästyssaappaansa, jotka on suunniteltu mutaisiin maastoon. Wallace Elliot Willow Wallace sai uuden asun slovakialaiselta ystävältään, Ľudovítilta, lujan ystävyyden symbolina puettavaksi pyhän Hubertuksen päivänä. Asu koostuu perinteisesti kuvioidusta metsästystakista, käsintehdystä peura-aiheisesta metsästyssolmiosta, koristenauhoilla koristellusta oliivinvihreästä huopahatusta, käytännöllisistä vihreistä housuista sekä vedenpitävistä neopreenisaappaista. April Waley Salavihkaisuuteen metsästyksen ja eläinten tarkkailun aikana panostava April on nyt varusteltu maastokuvioisella metsästysasulla, johon kuuluu vedenpitävä ja erittäin hengittävä sadetakki, hajujälkeä peittävät kestävät housut, mukavat metsästyssaappaat keväisiin oloihin sekä täysin säädettävä lippalakki. Malachi Burnett Vaikkakin Malachi viettää päivänsä pääasiassa yksin, hän ymmärtää siistin pukeutumisen tärkeyden. Hänen asunsa koostuu tyylikkäästä lyhytlippaisesta kangaslakista, italialaistyylisestä flanellipaidasta ja punaisesta solmiosta sekä V-kauluksisesta merinovillapaidasta. Asun täydentää historiallisen näköiset housut, kestävä kenttätakki ja erityisen kevyet metsästyssaappaat, jotka vihjaavat hänen metsästystaustaansa. Tämän ladattavan lisäsisällön saa myös hankkimalla Map Pack 2:n.