Way of the Hunter - Aurora Shores
Vasta erämaapoliisikoulusta valmistuneena tehtäväsi on suojella Aurora Shoresin luonnonrikkauksia. Tutki koskematonta luontoa, josta löytyy runsaasti villieläimiä, kuten kodiakinkarhuja, rooseveltinhirviä, metsäbiisoneita ynnä muita. Käytä monia erilaisia aseita ja metsästysvarusteita saadaksesi huippusaaliita ja nauti avoimesta maailmasta vehreiltä ruohotasangoilta reheviin sademetsiin ja taivasta hipoville vuorille. Useimmille tulee Alaskaa ajatellessa mieleen lyhyet päivät ja kylmät yöt. Kovasta talvi-ilmastosta huolimatta Aurora Shores on lämminhenkinen paikka. Aurora Shoresin elinpiirien idyllinen kauneus inspiroi ja ällistyttää vuodenajasta riippumatta. Nianuk Risen korkeimmilta huipuilta mahtavaan Aivukin sademetsään, Alaska tarjoaa jokaiselle jotakin. Aurora Shores on useiden alkuperäiskansojen ja noin kahdenkymmenen paikalliskielen koti, sen diversiteetti on kansallisaarre. Tämä on Aurora Shores, täysin ainutlaatuinen metsästysmaa maailmassa. Aurora Shoresin ruohotasangot ovat elämää ja ihmeitä täynnä. Harmaasusia ja punakettuja, pilkkaniskoja ja sinisorsia, jopa Alaskan oma hirvi... Täältä jokainen metsästäjä löytää laukauksen arvoisen saaliin. Aurora Shoresin uskomaton diversiteetti on täysin läsnä ylämailla. Metsästäjiä ei haasteta pelkästään rajuilla sääolosuhteilla vaan myös harvinaisilla saaliilla, kuten roosenveltinhirvellä ja metsäbiisonilla. Ne odottavat, että niin kokeneet metsästäjät kuin säälimättömät saalistajat löytävät ne. Nämä vuorijonot kuuluvat korkeimpiin maailmassa, ne haastavat yhtälailla Himalajan kuin Anditkin. Lumivuohet sekä tundrakaribut ovat löytäneet suojapaikan näiltä kauniilta mutta vaarallisilta huipuilta. Tämä sademetsäsaari on nähtävä. Täältä voi löytää sitkanpeuroja, ja jos se ei vielä riitä, voit eksyä metsään ja joutua kasvotusten kodiakinkarhun kanssa. Joten kulje varoen, metsästäjä. Tämän ladattavan lisäsisällön saa myös hankkimalla Map Pack 1:n tai Elite Editionin.