Aave San Franciscon menneisyydestä on palannut 50 vuotta myöhemmin. Tappaja asettelee uhriensa ruumiit esille ympäri Oaklandia samaan tapaan kuin pahamaineinen Zodiac Killer 60-luvulla. Murhaaja pilkkaa poliisia ja mediaa koodatuilla viesteillä. Onnistutko selvittämään viestien sisällön ja pysäyttämään kopiomurhaajan? Tehtävän suorittamisesta on palkintona uusi asu!